fredag 1 oktober 2010

1 oktober

Guud vad tiden gar fort har! Nu ar det redan 1 oktober, och jag har varit har i mer an en manad. Idag var jag ledig fran skolan, eftersom min enda lektion var installd. Tog da chansen att ha lite kvalitets tid alldeles for mig sjalv (sjalv ar man aldrig har langre). Sa jag akte forst till century 21 for att kolla pa klader och leta efter lakan (vara sangar har den konstigaste storleken sa det finns nastan inga lakan att kopa som passar). Efter ett tag insag jag att det var alldeles for mycket hysteriska tanter med stora varukorgar, sa jag akte tillbaks till union square istallet. Jag kopte en regn parkas och en t-shirt pa American Apparel, som btw har den basta rean har just nu :) Sedan kopte jag ocksa lakan, tvattstall och krokar. Sa nu ar jag valorganiserad!

Nasta helg hander det nagot valdigt roligt. Da kommer namligen Mathilda Skonare hit till New York :D Hon gar pa Berklee i Boston, sa det ar inte sa manga timmar harifran. Vi ska turista ga pa museum, och allt annat turistigt som jag inte hunnit med att gora annu :P Det ska bli sa himla roligt. Sa i helgen blir det att lagga pa ett kal i plugget sa att jag kan vara ledig over helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar