lördag 30 oktober 2010

HALLOWEEN

ikvall ar det den stora Halloween kvallen har, och man moter bade det ena och det andra nere i tunnelbanan.... Kom precis hem fran en middag med mamma i meatpacking, vi at pa en franskt stalle som hette Pastis, det var mumma sa nu ar jag super matt! Idag har vi mest gatt omkring i SOHO, och kollar pa affarer, och sa var vi och kollade pa Parsons. Nu gor vi oss alla reda for att aka pa den stora "Haunted House" festen i Brooklyn, det ska bli sjukt kul eftersom ungefar halva campus ocksa ska dit :) Btw, fick jag varldens roligaste sms idag: "See you at 2.30! Can't hardly wait! xx John", sorry jag kanner ingen John och jag kommer definitivt inte traffa dig 2.30.... hoppas inte stackarn vantade forgaves.... :(

Nu maste jag dra, ska dra pa mig min getingkostym :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar