torsdag 14 oktober 2010

Thursday!


Idag hade jag design klass pa morgonen, sedan drog jag och min Thailandska kompis Teamm, till Little Italy for att luncha. Vi gick pa en super italiensk restaurang, dar dom bara hade pasta typ.. men det ar ju alltid gott :) Efter lunch gick vi till SOHO for att shoppa lite. Jag kopte ett par svarta chinos, alltid bra att ha liksom. Vi gick ocksa forbi nagot super konstigt te stalle i China Town, for att Teamm ville visa mig ngt mysko te som dom alltid dricker. Det visade sig vara typ is te/ chai te med nagra slags gelekulor i botten, det var val ingen hojdare direkt... men for artighetens skull sa log och sa att det var JATTE gott :) Man far ljuga ibland:P Snart ar det helg JIPPI. Jag och Sarah har bestamt oss for att ga till the MET och avsluta ett skolarbete, sedan ska vi ocksa gora lite turistiga grejer. Vi har aven planerat in en storslagen utgang i Meat Packing! Full fart mot helgen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar