måndag 18 oktober 2010

Yoga to the people

Idag kande jag att det nog var dags att ta tag i det dar med traningen.... Sa jag tog en yoga class pa ett stalle ungefar 10 min fran campus, som hette "Yoga to the people". Det ar donationsbaserat, sa det ar bara att dyka upp och betala det man vill i dorren (perfekt for en fattig student med andra ord). Ledaren var stenhard med varldens bredaste dialekt, och alla var super seriosa med sportbehaar och minishorts, men det roligaste var nastan dom killarna som var dar. Samtliga var morka och hade bara overkroppar och shorts pa sig. Lite skillnad fran SATS vasby! haha Efter yogan gick jag hem hem och kopte frozen yoghurt, och nu ska jag gora laxan. Dessutom har ett nytt avsnitt utav lite sallskap kommit ut! YES

Den har bilden ar fran deras hemsida, och nej den ljuger inte !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar