måndag 30 augusti 2010

God kväll

Idag var det första dagen i skolan! Hade bara en lektion så det var rätt chill. Vi pratade om hur man tolkar olika saker och sedan lekte vi med svarta pappfyrkanter haha. Inget mer natur på VRG! YESSSSS :D Imorgon kommer Pappi till New York, så jag ska passa på att se till att han tar med sig grejer till mig, och kanske tigga till mig ett mål mat ;) Idag gjorde också min roomie ett halsband till mig, så sjukt snyggt att man bara dör! Hon är typ känd på campus för sina smycken, alla vill ha ett :P Vi har bestämt oss för att vi ska ha hennes smycken på sig när vi ska gå på Fashions Night Out här i New York. (Det är ett jätte stort event nästa fredag när alla affärer håller öppet på natten, och designers och modeller chillar runt i affärerna. Mycket är dessutom nedsatt, och går till välgörenhet.) Så att vi kan promota hennes smycken :P Nu ska jag sova gott, (kunde inte sova igår kväll) imorgon har jag två klasser och dessutom massa läxor att göra

Mitt fina halsband :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar