måndag 23 augusti 2010

Design Management

Idag var vi på möte med hela design management, träffade lärare och all annan personal. Efter det åt jag lunch med en utav mina roomies för att sedan gå och göra engelska testet alla internationella studenter måste göra här. Det var alla olika delar som ett nationellt prov har plus en intervju. Där frågade dom om jag kunde tala om en sak som jag brukade göra när jag var liten som jag inte gör längre. What liksom!?!?!? mest idiotiska fråga nånsin.

Igår kväll var vi på campus, och träffade massa folk utanför. Tydligen har det varit sjukt mycket party här.. fast på andra våningar så vi har tydligen missat allt :P Vi spelade charader och pictionary med några andra som bor här. Självklart fick jag askonstiga grejer som "mail order bride" och cement (ja, vi förlorade :P)

drinkunderlägg :)
Nu ska vi på någon slags brandövning, och min mobil har kraschat.. Det ringer bara människor och pratar spanska hela tiden fattar nada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar