tisdag 1 mars 2011

Updates

Har kommer lite snabb uppdatering fran dom senaste dagarna. I lordags gick jag och Andrea hem till Rutger och Peder. Dar satt vi och chillade i deras kok och drack ol. Efter ett tag sa drog Andrea hem sa det blev jag kvar med grabbarna. Da kom dom pa den briljanta iden att vi skulle ta en bar runda pa deras gata (dom bor pa 7 street samma aveny som mig). Sa det blev ett par glas vin (och en jager shot, UUuuhhh). Sedan madde jag inte tipptopp pa sondag morgon kan jag bara saga...

vi jobbade pa ratt bra for att vara tre pers...

Pa sondag sedan var det dags for Oscarsgalan, sa vi samlades ett gang hemma hos Andrea. Vi var sju pers som lag i hennes dubbelsang och kollade pa tv, mysigt och trangt ;p Vi bakade chokladbollar ocksa, precis sana som man gor hemma i Sverige, i brist pa svenskt losgodis och maraabou choklad. Alltsa jag tror inte folk fattar hur ackligt godis dom har har, och hur mycket man bara skulle vilja ha en pase karamellkungen!

Idag ar det bara plugg plugg och plugg som galler. Borjar kanna att det inte skulle sitta helt fel med Miami, sol och bad just nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar