måndag 7 mars 2011

Art History

Idag hade jag mitt art history mid-term. Det gick sadar.. eller typ som forvantat. For det forsta hade varan larare glomt att tala om for oss att vi hade tva mer kapitel till provet.. sa vi satt dar och hade prov pa bilder ingen hade pluggat pa. For det andra ar det nanting med mig och art history som inte lirar... jag kan liksom bara inte fa in det i huvudet. Jag forsoker lara mig vilket ar Rembrandt malade blablabla malningen, men det vill bara inte fastna. Da ska man anda komma ihag att jag ar mastare pa att trycka in saker i huvudet som jag har noll intresse utav, efter 3 pa NA programmet pa vrg! Men nu ar det iaf gjort och jag kan inte gora nagot mer, vilket kanns ganska skont.

Pa lordag aker jag till Miami, Can't wait!

Jag och pappa i Dubai for ett par ar sedan, langtar sa efter sol och varme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar