lördag 5 mars 2011

Halloj

Dalig uppdatering pa senaste tiden, men jag har haft sa mycket att plugga att det liksom inte funnits sa mkt intressant att skriva. Idag har det varit Stenhart Art History plugg, sa trakigt att det enda som haller mig motiverad ar att det ar en vecka kvar till Miami, Jippi! Idag blev f.o jag och Andrea helt overlyckliga nar vi hittade en narbutik som hade bade Haribo godis (persikorna ni vet, mmm), och wasa knackebrod. LYCKA!

Har ett par roliga besok fran Sverige inplanerade, veckan efter Spring Break kommer syrran, i April kommer Lovisa Ellinor och Nico, ska bli sa kul! Kanns konstigt att alla kompisar i Sverige, som man delade allting med forrut inte har en aning om hur jag lever har och vad jag gor pa dagarna och vart jag hanger pa helgerna. Ska bli kul att fa visa dom det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar