fredag 18 februari 2011

Varen ar har !

Idag kom varen till NYC, 17 grader och sol ar inte helt fel! Har sett folk i tshirt och shorts overallt idag, men annu kanns det lite for optimistiskt tycker jag att liksom dra pa sig sommarkladerna i Februari....

Igar blev det en spontan utgang. Forst gick jag och Andrea till ett event som WE holl i, i sin concept store i SOHO. Det var valdigt skon blandning med knappt folk, och vi forsokte forklara begreppet "stureplans-veven" for en stor svart kille, jag inte riktigt han fattade... :P Efter det drog vi hem till tva killkompisar som bor ett par kvarter fran oss och hade lite forfest, pa oreos och drinkar (oreos funkar till allt btw). Efter det akte vi till en club som heter Southside, men jag var inte helt imponerad. Fran borjan var jag och Andrea bjudna till Paris Hiltons fodelsedagsfest pa Lavo, men eftersom promoters inte gillar killar sa kunde dom folja med :(. Ikvall ska jag bara ta det lugnt och chilla... I helgen kommer Mathilda fran Boston hit och halsar pa, det ska bli kul !

1 kommentar:

  1. Ah du verkar ha det jattebra cina! laser din blogg ofta!
    haha jaa oreos ar nice, vi har skitgoda oreosdrinkar pa mitt jobb!
    <3 /ussi

    SvaraRadera