lördag 5 februari 2011

Lordag

Ni vet nar man laser om nya traningsformer som uppfinns i New York, och sa tanker man "vilka idioter testar nagot sant". Den idioten var jag idag. Jag Andrea och Andreas kompis som heter Cindy, akte till Cindys traningsstalle nere vid Spring street. Vi gick pa nyborjarpasset eftersom man inte far ga pa nagot annat dom forsta tio gangerna. Dom beskrev det som en blandning mellan pilates och balett, inget problem trodde jag som anda har dansat lange. Nar vi kom in i salen blev vi motta utav tva sjukt valtranade och slimmade kvinnor med colgate leenden, som var sadar sjukt frascha och checka som bara traningsledare kan vara. Nar passet borjade sa insag jag hur jvla jobbigt det var, vill inte ens tanka mig hur det skulle kunna vara att ga pa fortsattningspasset, hua. Det var liksom som en helkropps workout i en timme, dar man bara gor jobbiga saker som situps och plankan och sant. Sa nu ar ja hyfsat mor i kroppen... Ikvall ska vi formodligen dra ut , jag och andrea men vi vet inte riktigt var annu.. Det far kvallen utvisa. Imorgon ar det super bowl, och jag har blivit bjuden till ett super bowl party, kan det bli mer amerikanskt??? Pizza slice och super bowl :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar