tisdag 15 februari 2011

Bra vanor

Har lagt till mig med en bra vana den har terminen, namligen traning. Tranade lite forra terminen ocksa, men det var mer sporadiskt, nar jag typ fick panik for att jag inte tranade.. Men nu springer jag iaf 4 ggr i veckan, vilket kanns riktigt bra. Tror iof mest ocksa att jag springer for att jag inte orkar vara pa mitt rum som ar skitigt och extreeeeeeeeeemt stokigt, tack vare mina kara rumskamrater som inte vet vad "plocka undan efter sig" ar for nagot. Det enda dom vet om ar snarare "dra in och spara sa mycket skit som mojligt". Fattar inte hur man kan leva sa!?. Iaf, bara ett par manader kvar som tur ar.. Men traning har  jag ju borjat med, sa nagit gott har det val kommit utav det antar jag... Can't wait to get rich and get my real apartment, now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar