måndag 22 november 2010

2 dagar kvar!

Nu ar det bara tva dagar kvar tills jag aker hem till Sverige, over thanksgiving helgen. Det ska bli sjukt kul, men lite konstigt, att traffa alla kompisar igen. For mig har det ju hant sa otroligt mycket under 3 manader. Igar hade vi thanksgiving dinner har i varan dorm. Det var jatte mysigt, och vi hade lagat massa mat och smugglat in x antal 3-dollars vinflaskor .


Idag hade vi presentation utav ett stort design projekt i skolan, och jag har insett att jag typ inte har nagra lektioner kvar innan thanksgiving, vilket betyder att jag i princip bara ska ga och vanta pa att fa aka hem.. seeegt. Projektet var att vi skulle gora nanting med dom sju dodssynderna, jag gjorde envy. Nar min larare pepekar nanting som man borde gjort annorlunda, sa ar det sa himla sjalvklart, att man inte hade tankt pa det forrut liksom!? Men men nu ar det klart iaf...

Idag ar 17 grader och solsken...langtar inte hem till kalla Sverige..BRRRR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar